Během druhého kurzu Storyline meets Storytelling v roce 2015 jsme se seznamovali s tím, jak lze krátkou anglicky psanou knížku pro děti využít pro výuku angličtiny metodou Storyline. Lektorkami vybraná knížka byla o kocourovi, který měl 6 jmen, protože každý večer dostal 6 večeří v šesti různých domech jedné ulice. Opět se jednalo o práci metodou Storyline vhodnou na několik týdnů. Postupně jsme vyráběli domy, které jsme popisovali. Vymýšleli jsme charaktery jejich obyvatel. Představovali si, jak se vlastně provalilo, že všichni živí jednoho kocoura a co pak následovalo. V tomto případě neurčoval další spád děje učitel, ale společně čtený příběh knížky.
Projekt Metoda Storyline jako nástroj výuky anglického jazyka v heterogenních třídách ZŠ Na rovině byl finančně podpořen v programu Erasmus+ Evropskou Unií. Za kvalitu materiálů Národní agentura ani Evropská komise nenese žádnou právní odpovědnost.