- učitel staví na znalostech žáků
 - používá otevřené otázky, které vedou k rozvoji tvořivosti a představivosti
 - otázky vytvářejí kostru příběhu
 - žáci hledají odpovědi ne ve formě definic a pouček, ale širších modelů a hypotéz
 - ověřují své domněnky výzkumem a kladením otázek mimo školní třídu
 - využívá se široká nabídka různých metod pro objevování i představování myšlenek žáků (drama, tvorba dvou a třírozměrných modelů)
 - učitel využívá vzájemnou spolupráci a skupinovou práci
 - společná práce je vystavována s péčí a respektem
 - učitel podporuje úspěch žáků, nehledá chyby a nedostatky
 - práce žáků je hodnocena konstruktivně a přirozeně – žáci sami cítí smysluplnost své práce i to, zda je jejich práce kvalitní
 
Projekt Metoda Storyline jako nástroj výuky anglického jazyka v heterogenních třídách ZŠ Na rovině byl finančně podpořen v programu Erasmus+ Evropskou Unií. Za kvalitu materiálů Národní agentura ani Evropská komise nenese žádnou právní odpovědnost.

						